CLOUD BACK-UP OPTIES VOOR EXCHANGE ONLINE

CarePortal maakt gebruik van de Skykick back-up suite waarmee wij in staat zijn uw back-up omgeving binnen 1 dag in te richten. Uw data wordt standaard geback-upt naar de Skykick Microsoft Azure omgeving (onbeperkt). Indien u wenst kunt u ook ervoor kiezen om data op te slaan in uw eigen Microsoft Azure omgeving (tegen een meerprijs per GB). Dit betekent dat voor deze data opslag dezelfde beveiliging standaard geldt, als voor data die in uw office 365 omgeving wordt opgeslagen.

Wij bieden twee back-up suites aan:

Optie 1: Office 365 Exchange back-up suite
Optie 2: Office 365 Exchange & SharePoint (full) back-up suite

De volgende onderdelen worden geback-upt:

  • Mailboxen (optie 1 en 2)
  • Gedeelde mailboxen (optie 1 en 2)
  • Public folders (optie 1 en 2)
  • OneDrive Business documenten (optie 2)
  • SharePoint documenten (optie 2)

Per mailbox of SharePoint/OneDrive kunt u aangeven of deze geback-upt moet worden. Eventueel kunnen nieuwe mailboxen/users automatisch worden toegevoegd. De back-up wordt op vaste momenten 6x per dag uitgevoerd.

Het terugzetten van gegevens/date (restore)

Via de Back-up portal kunnen wij de volgende onderdelen terugzetten (restoren):

      • Een mailbox in zijn geheel (optie 1 en 2)
      • Onderdelen van een mailbox zoals de contactlist, agenda, takenlijst of notities (optie 1 en 2)
      • Specifieke e-mails (optie 1 en 2)
      • OneDrive Business documenten (optie 2)
      • SharePoint documenten (optie 2)

Tarieven

De CarePortal Skykick back-up wordt maandelijks gefactureerd op basis van het aantal ‘seats’. Een seat is een mailbox, gedeelde mailbox, public folder en (indien van toepassing) een user met een SharePoint/OneDrive licentie. U kunt zelf aangeven welke ‘seats’ wel of niet geback-upt worden.

  • Optie 1: Het tarief per seat bedraagt € 5,- excl. BTW
  • Optie 2: Het tarief per seat bedraagt € 10,- excl. BTW