CarePortal ECD

Ons Elektronisch Cliënten Dossier (ECD) ondersteunt uw zorgmedewerkers op intuïtieve wijze bij de uitvoering van werkzaamheden. Het ECD is ontwikkeld in Microsoft SharePoint en maakt gebruik van alle bekende Microsoft applicaties voor het opslaan, delen en bewerken van clientgegevens. 

Naast het ECD krijgt u dus ook direct toegang tot Microsoft Office 365 voor bijvoorbeeld mail- en agenda beheer. U kunt dus in veel gevallen blijven werken met applicaties waar u al jaren mee werkt. 

CarePortal ECD. Betaalbaar maatwerk

Het CarePortal ECD biedt een standaard omgeving dat direct kan worden ingezet door uw organisatie. Compleet voor u geconfigureerd met extra applicaties zoals een HRM module en een Zorgleefplan implementatie. In samenspraak met uw organisatie vullen wij deze basis ‘op maat’ aan met uw specifieke eisen en wensen. 

Inclusief Microsoft Office 365. Uw digitale kantooromgeving in de cloud

Met het CarePortal ECD krijgt u direct toegang tot alle Microsoft Office 365 applicaties. E-mail, agenda’s, documenten en contactpersonen. Office 365 is vanaf elk apparaat op elke locatie toegankelijk, het enige dat u nodig heeft is een internet verbinding en een geschikt apparaat.

Inclusief SharePoint. Uw Documenten altijd en overal beschikbaar

Uw ECD wordt standaard opgeleverd met Microsoft SharePoint. Met SharePoint creëert u een eigen intranet omgeving voor het opslaan, delen en bewerken van documenten. De basis omgeving kan geheel op maat ingericht en uitgebreid worden met digitale werkprocessen en formulieren. Daarnaast kunt u uw handboeken en handleidingen centraal beschikbaar stellen. Wij vullen dit graag voor u in.

Direct Koppelingen met externe applicaties toevoegen

Vanuit het toegangsscherm kunnen wij met ieder mogelijke applicatie of toepassing een verbinding maken. Denk hierbij aan uw roosterpakket, boekhoudpakket of ieder andere applicatie die u vaak toepast. Zodoende heeft u vanuit 1 scherm een compleet overzicht. Dat is handig!

Onbeperkt back-up voor Office 365 en SharePoint

CarePortal maakt gebruik van de Skykick back-up suite waarmee wij in staat zijn uw back-up omgeving binnen 1 dag in te richten. Uw data wordt standaard geback-upt naar de Skykick Microsoft Azure omgeving (onbeperkt).

Indien u wenst kunt u ook ervoor kiezen om data op te slaan in uw eigen Microsoft Azure omgeving (tegen een meerprijs per GB). 

Inclusief Professionele En Deskundige Helpdesk

Onze helpdesk is 24/7 bereikbaar voor uw vragen en het assisteren bij eventuele calamiteiten. Al onze medewerkers zijn vakkundig getraind en ontzorgen u vanaf het eerste contactmoment. 

De helpdesk is te bereiken op 070-783 00 47 en per mail via info@care-portal.nl. Wij bieden remote support en werken ook met een ticketsysteem.

Vraag vandaag nog een demo aan

Careportal ECD - BETAALBAAR maatwerk